Здолаєм туберкульоз разом.



Здоров'я - найважливіша цінність не лише окремої людини, а й загалом усього суспільства. З давніх часів всім знайоме відоме гасло: «Твоє здоров'я - в твоїх руках». Але для того щоб навчитися берегти здоров'я, треба багато знати про самих себе, про стан свого організму, власного здоров’я. Слово «здоров'я» супроводжує дитину з її народження. Ще навіть не знаючи, що воно означає, 3-5-ти річний малюк каже: «Я здоровий, якщо не хворію». І, насамперед, це вже є першою відповіддю. Формування, збереження й зміцнення здоров'я дітей та дорослих громадян України - одна з актуальних проблем нашого суспільства. Розбудова держави, її подальший розвиток прямо залежить від здоров'я населення, від збільшення кількості здорових, міцних, сильних духом людей…
    З метою привернення уваги до проблеми боротьби з туберкульозом та інформування дітей, в Охрімовецькому НВК проведенно годину спілкування з учнями 6-8 класів з  медичною сестрою Ткачук Людмилою Вікторівною.



    Головна мета спілкування полягала в тому, щоб змінити на ліпше ставлення до власного здоров'я учнів, адже з кожним роком рівень захворюваності дітей нашої держави дедалі зростає.
Всесвітній день боротьби з туберкульозом відзначається за рішенням Всесвітньої організації охорони здоров’я в день, коли німецький мікробіолог Роберт Кох заявив про зроблене ним відкриття збудника туберкульозу.
У 1993 році ВООЗ об’явила туберкульоз національним лихом, а день 24 березня - Всесвітнім днем боротьби з туберкульозом.
Памятайте.
Туберкульоз не розрізняє соціального статусу і однаково небезпечний для всіх.
Існують програми боротьби з туберкульозом і ефективні ліки.
Лікування туберкульозу необхідно розпочинати якомога раніше, аби швидше і легше досягти результату.
В Україні лікування протитуберкульозними препаратами безкошто.



Коментарі